יום שני, 3 בדצמבר 2012

פרדס - בתל אביב



בס"ד



הוזמנתי להגיע להופעת הבכורה בישראל של להקת הרוק היהודי מפלורידה "פרדס", ההופעה התקיימה לפני שבוע ב"רידינג 3" אחד המקומות המובילים בהופעות חיות בתל אביב.
את "פרדס" אני מכיר כבר לפחות שנה וחצי, אלבום הבכורה שלהם שלצערי לא מספיק מוכר בארצנו מהווה תענוג לאוזן הן ברוק המשובח שבו והן בשירה ההרמונית של שלושת חברי הלהקה אשר אסבג המנהיג השקט האיש והחשמלית בעל קול הרוק המחוספס, עדי גביזון הקול הגדול והנוכחות הבימתית ואורן אברויה פצצת האנרגיה המטורפת שעל התופים.
את רעיון ההופעה בתל אביב, הגה יוני כהנא, המפיק החב"די הנמרץ, לאחר שהיה בהופעה של הלהקה בקוזומל – אי נידח במקסיקו בבית חב"ד המקומי.
לשמחתי מדובר היה באירוע מופק לעילא ולעילא הן מבחינת הסאונד המשובח והתאורה המושקעת. על הבמה עמדו יחד עם חברי הלהקה נגני חיזוק נוספים כשבראשם הגיטריסט המוכר נאור דיין אחיו של הוד דיין מהמדרגות ואיגי דיין ממשינה.
הערב כולו צולם במצלמות רחף ומצלמות בימה רבות והוא אמור לצאת בעתיד כאלבום אודיו ודי.וי.די לצפייה.
הלהקה ביצעה להיטים מאלבום הבכורה שלהם, "זה הזמן", "בן אדם", "אדון עולם", "מודה אני" ועוד ובנוסף ביצעו כמה שירים חדשים שאמורים לצאת באלבום החדש עליו הם עובדים בימים אלו וכמה קאברים לשירים לועזיים כשהבולט שבהן היה "היי ג'וד" שבוצע במקור על ידי החיפושיות, קטע המעבר שלו סחף את הקהל בשירה אדירה ומרגשת.
אורח מפתיע בהופעה היה הזמר אריאל זילבר ששר יחד עם הלהקה את "הולך בטל" בעיבוד רוק כסחני ואת "ברוש" אותו ניגן על הפסנתר ונעזר בקולות הרקע המקסימים של אשר וגביזון.
אחד משיאי הערב היה ביצוע מענג של קאבר לשיר לועזי על המילים "עושה שלום" כשבמהלכו נכנס אל הבימה הכנר המצוין דניאל אהביאל שביצע קטע סולו מדהים בסגנון אירי קופצני ומיוחד.
ניכר היה בחיוכים של חברי הלהקה תוך כדי נגינה והמבטים שהחליפו ביניהם שפשוט היה להם כיף והקהל שגדש את האולם כנראה שהרגיש בזה והגיב נלהבות לשירים.
שמחתי לראות ולהשתתף בהופעה ברמה גבוהה מופקת ברמה הגבוהה ביותר ללא קיצורי דרך וחלטורות המצויות לעיתים. מחכה כבר לאלבום החדש של "פרדס"!



תגובה 1:

  1. תמונות מצויינות! ונראה שהם ממש נהנו לשיר ולנגן!
    תודה

    השבמחק