יום שני, 28 במאי 2012

ימים חולפים- נתנאל לייפר על אלבום הבכורה המרענן של "קראוון 187"



"ימים חולפים" הוא אלבום הבכורה של להקת הרוק "קראוון 187" . הלהקה הוקמה לפני כשלוש שנים על ידי החברים שרובם מתגוררים באזור כפר אדומים. הלהקה מורכבת מחברים דתיים וחילונים ותכני השירים ברובם יהודיים ורוחניים. השם נילקח ממספר הקראוון שבו היו מתאמנים עם הקמת הלהקה.


בלהקה חברים חמישה חברים, ערן חזן- שירה ואקוסטית, בנימין ווסרפוגל- שירה וחשמלית, אביעד שקולניק-תופים, עמית גולן-בס, ארז דגן- מפוחית.

להפקה המוסיקלית של האלבום חבר לחברי הלהקה תומר אדגר .הסאונד של האלבום באופן כללי רוקיסטי ורענן וחלק מהיופי שבו היא הבתוליות של האלבום וההפקה הלא מופקת יותר מידי, לעיתים כל המוסיף גורע נאמר גם על הפקה מוסיקלית עמוסת כלים ורבדים. חלק מהשירים הוקלטו לייב וללא העלאות מאוחרות דבר שתרם לאווירת החיות והרעננות של האלבום.

באלבום יש 12 שירים פלוס רצועת בונוס של השיר "תן בי כוח" בגרסה אקוסטית.

האלבום נפתח בשיר מסע "לך לך" שיר רוק קצבי בלחנו של בנימין למילים שנכתבו על ידי בנימין וערן ,שניהם אחראים לרוב הלחנים והמילים באלבום. המילים עוסקות במסע פנימי של האדם לתוך עצמו אל האושר הפנימי.
שירים נוספים שצדו את תשומת ליבי "אראך פנייך" שיר שקט ומרגש בלחנו של בנימין . "רצוא ושוב" שיר תפילה ברוק אקוסטי חביב.

"אני חוזר" תפס את אוזניי במיוחד הן בעיבוד המיוחד והן בתוכן המילים . השיר במקצב הרגאיי והארפג'ו המעניין של הגיטרה החשמלית יוצר תוצאה מעניינת לאוזן. שיר שקט מרגש נוסף הוא "תן בי כח" שאהבתי יותר בגרסה האקוסטית ושיר הנושא של האלבום "ימים חולפים" שיר פולק נעים ומעניין.

לסיכום "ימים חולפים" הוא אלבום מרענן ונעים שעל אף שהוא לא מהוקצע עד סופו יש בהחלט קסם לתום ולרעננות של הההפקה.

5 מתוך 7 בסולם נתנאל.

ניתן להאזין ולרכוש את האלבום במחיר סמלי של ח"י שקלים בbandcamp של הלהקה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה